lietuviškai | по-русски

Imobilaizerių programavimas

 

Imobilaizeris ( gamyklinė apsauga )

Immobilazerio sistemos susideda iš variklio įpurškimo kompiuterio, imobilaizerio bloko ir rakto su "transponderiu". Visose dalyse yra įprogramuotas unikalus kodas. Pakeitus įpurškimo kompiuterį, pametus raktą ar įvykus sistemos gedimui automobilio neįmanoma užvesti. Kiekvienas automobilio gamintojas numatęs galimybę keisti sugedusius komponenetus (raktus, valdymo blokus). Registruojant naujus komponenetus dažniausiai naudojamas slaptažodis (Login). Slaptažodžio įvedimui dažniausiai reikalingas specialus prietaisas, o kai kurioms sistemoms slaptažodis suvedamas nuspaudus atitinkama mygtukų kombinaciją automobilyje (Pvz.: Renault). Honda ir Mercedes automobiliuose norint registruoti papildomus raktus reikia turėti "Master" raktą. Sugędus vienam iš komponentų imobilaizerio sistemoje automobilis užsiveda ne ilgiau kaip 3 s. ir užgęsta. Apie gedimą imobilaizerio sistemoje praneša atitinkama lemputė su rakto atvaizdu, prietaisų skydelyje. Tačiau patikimiausias būdas nustatyti tikslų imobilaizerio gedimą - naudoti diagnostinį skenerį.

Renault automobiliuose imobilaizeriai pradėti naudoti nuo 1994 metų. Šiuose automobiliuose yra gan plati imobilaizerio sistemų įvairovė. Pradžioje daugumoje buvo naudojamos "PLIP" sistemos su IR (infraraudonųjų spindulių) pulteliu. Vėliau atsirado transponderiniai raktai, o IR pultelis liko tik centrinio užrakto valdymui. Dažnai pasitaikantis gedimas - mechaninis įpurškimo kompiuterio pažeidimas. Norint pakeisti įpurškimo kompiuterį automobilyje su imobilaizeriu reikia pirkti naują įpurškimo kompiuterį. Perkant naują įpurškimo kompiuterį, jį keičiant jokių problemų neiškyla nes jis automatiškai prisiregistruoja, tačiau naujo kompiuterio kaina yra didelė. Norint panaudoti įpurškimo kompiuterį iš naudoto automobilio, jame reikia panaikinti prieš tai buvusią registraciją.

Poreikis atjungti imobilaizerį juntamas ne tik keičiant valdymo blokus. Renault, Citroen ar Peugeot gamyklinės signalizacijos nepasižymi geromis tarnavimo sąvybėmis. Jie dažnai genda, o remontas vienas - keitimas nauju, todėl yra kita, kur kas patogesnė procedūra. Gamyklinės apsaugos atjungimas.

Ne tik Prancūziškų mašinų gamyklinė apsauga sugenda, Vokiškos bei Japoniškos mašinos irgi turi problemų. Dažniausiai pasitaikantis imobilaizerio gedimas būna AUDI automobiliuose. Mašiną darosi vis sunkiau užvesti, nes nesuveikus imobilaizeriui mašina užsiveda ir gesta, o prietaisų skydelyje dega indikacinė lemputė ( mašinytė su rakteliu ). Neapsigaukite !!! Naujo rakto pagaminimas nepadės. Padės tik imobilaizerio atjungimas arba naujas imobilaizerio valdymo blokas.

Mes jums maloniai padėsime iškilus bet kokioms problemoms su gamykline apsauga.

 

 

 

 


Paslaugos

Kontaktai

Darbo laikas 8:00 - 17:00 (darbo dienomis)

Tel. 8-677-76165

8-605-38338

Utena, Gaspariskiu g., 20.

El. paštas: alvako@alvako.lt